Scratch е готов да ни покаже чудесния свят на програмирането. Чрез изучаване на основни и напреднали концепции, ще започнем нашето пътешествие като едни истински програмисти.

График на занятията 16 урока


Плащане Месечно, тримесечно, годишно


за урок (90 мин) 27,00 лв


Имате ли въпроси?

Въведение

Основите на програмирането са реализирани в езика Scratch. Това е образователен език, създаден като инструмент за обучение на деца в основите на програмирането. Той позволява лесно създаване на интерактивни истории, анимации и игри. Програмирането се извършва визуално – елементите на езика са във форма на блокове, които, наредени по правилен начин, създават работеща програма или игра.

План на курса

Целта на урока е да покаже какво представлява програмирането, как се създават игри и какви са програмните езици. Втората цел е да се имплементира Scratch чрез създаване на първата игра в тази среда - Minecraft.
Целта на урока е да се научат функциите на някои ефекти, например ефектът на призрака, и да се преговори информацията за променливите и тяхната способност да въздействат върху различни елементи на игрите.
По време на урока ще има игра, състояща се в движението на батискафа и стрелба по подводни чудовища. Ще бъдат показани свойствата на клонирането.
Целта на урока е да се създаде игра с Тиранозавър-Рекс, която е позната от уеб браузъра на Гъгъл Хром и може да се играе, когато нямаме интернет връзка.
Този урок е продължение на предишният.
В този урок ще създадем обширна платформена игра във вселената на 'Among Us'. Ще научим основните правила и механики, необходими за създаването на игри от платформен тип.
Този урок е продължение на предишния.
В този урок ще направим ревизия на всичко, което научихме през курса.
Учениците ще се запознаят с начина, по който работят блоковете код. Те ще научат за командата за запълване и една от основните форми, която ще се използва за изграждане на дърво. Също така ще научат как работи прост цикъл и как да задействат конкретно събитие, както и какво са координатите и как работят те.
Учениците ще научат как работят блоковете код. Те ще научат основната операция на конструктора, ще създадат прост датчик и ще научат за няколко ефекта, които добавят разнообразие към геймплея.
Учениците практикуват показването на съобщения на екрана, изграждат игра с история, състояща се от няколко етапа, и изпълняват последователност от няколко кода, които се изпълняват последователно при определени обстоятелства. Освен това те включват настройки на играта, свързани с трудността на играта и настройването на времето от кода.
Учениците ще научат как работят блоковете код. Те ще научат основната операция на конструктора, ще създадат прост датчик и ще научат за няколко ефекта, които добавят разнообразие към геймплея.
Като част от урока за повторение, учениците повтарят и затвърждават знанията, придобити в предишните уроци. Съдържанието на задачите за изпълнение може да бъде намерено във файла, прикрепен към проекта.
Чудиш ли се какво те очаква догодина? Днес ти предлагаме малка част от това, което сме подготвили за теб - създаване на мобилни приложения. Вземи своя смартфон в ръка и да тръгваме!
Учениците практикуват показването на съобщения на екрана, изграждат наративна игра, състояща се от няколко етапа, и изпълняват последователност от няколко кода, които се изпълняват последователно при определени обстоятелства. Освен това те включват настройки на играта, свързани с трудността и настройването на времето от кода.
По време на днешния урок ще овладеем телепортирането към избран биом, ще приложим различни ефекти, които ще влияят както на нас, така и на нашите опоненти, ще преговорим знанията си за формите и ще приложим случайно позициониране на избрани обекти.