Препоръчително е преди този курс, учениците да са завършили вторият семестър на "Основи на разработването на програми и игри" или да познават Python на средно ниво.

Свързване на Python с Minecraft? Само ние можем да обединим тези две измерения в едно. Ще се преместим в средата на Minecraft и с помощта на програмния език Python ще поемем контрол над този свят. Построяване на голяма къща? Ролеркостер? Паркур писта? С програмирането това е лесно като детска игра.

График на занятията 15 срещи


Размер на групата Максимум до 12 души


Плащане Месечно, тримесечно, годишно


за урок (90 мин) 27,00 лв


Имате ли въпроси?

Въведение

Курсът се състои от един семестър. Провежда се на Python. Учениците научават този професионален език, като създават нови елементи в света на Minecraft. Във всяка учебна единица учениците ще се запознават с основните структури на езика Python за изграждане на света на Minecraft. След завършване на курса всеки участник получава сертификат за участие.

План на курса

Целта на урока е да запознае учениците с Python чрез Minecraft. Ще се научат да работят с променливи, да изтеглят и настройват позицията на играча. Участниците ще бъдат запознати с платформата MakeCode.
Целта на урока ще бъде да се научат команди, които ще ви позволят да създавате както единични блокове, така и сложни тела и форми.
Целта на урока ще бъде да се научите за събития, които ще ви позволят да създавате структура чрез чат.
Целта на урока ще бъде да се научат механизмите, отговорни за появата на различни типове мобове и предмети в играта с използването на цикли.
Целта на урока ще бъде да се създаде бойна арена и да се програмира играта: система за нива, екипировка на играча, подобрения.
Целта на урока ще бъде да се създаде обширна писта, където играчът ще срещне различни препятствия. Участниците ще бъдат запознати с условната инструкция.
Целта на урока е да продължи и разшири предишният проект.
Целта на урока ще бъде да научите за конструктора, който улеснява изграждането на сложни структури в играта. Този инструмент ще ви позволи да проектирате нива, които изискват добра ловкост и бързи рефлекси от играча.
Целта на урока е да продължи и разшири предишният проект.
Целта на урока е да ви запознае с агента - личният ви асистент в Minecraft.
Целта на урока ще бъде да се проектира обширна игра. Участниците ще трябва съвместно да защитят замъка от нашествениците, използвайки всички познати досега техники.
Целта на урока е да продължи и разшири предишният проект.
Целта на урока е да направи преглед на материалите научени през курса.
Целта на урока ще бъде да представи на участниците темата на следващия курс по програмиране; запознаване с платформата Roblox Studio.
Използвайки Python код, участниците създават малък остров, на който ще скрият златна руда, ще засадят дървета и ще програмират противници, с които да се бият. Учениците ще прегледат как се използват функции, цикли и условни оператори.